Hard at work

Kuinka monta palloa voit pitää ilmassa yhtä aikaa?

Vierailijaryhmät ovat tärkeä osa nykyaikaisen yrityksen, yhteisön tai oppilaitoksen toimintaa. Kutsumme vieraat kylään ja esittelemme samalla itseämme ja toimintaamme mahdollisille yhteistyökumppaneille ja sidosryhmille. Osaamme asiamme ja varsinaisen toimintamme esitteleminen on meillä tukevasti hallussa, mutta myös oheisohjelman pitäisi tukea tarkoituksiamme.

On aika paljon vaadittu, että vierailun asiasisällön lisäksi meidän pitäisi vielä ehtiä ja osata rakentaa iltaohjelmat tai viihdyttää aveceja! Haluamme tietenkin, että oma asiamme näkyy ja kuuluu myös virallisen ohjelman ulkopuolella. Haluamme, että vieraamme tuntevat isäntiensä läsnäolon koko vierailun ajan, olivatpa he sitten loimuttamassa lohta eränuotiolla tai tutkimassa paikallisia kauppapuoteja.

Onneksi meillä on ammattilaisia käytettävissämme!

Isännillä harvoin on mahdollisuutta seurata vieraita aamusta iltaan, joten viisainta on kääntyä ammattitaitoisten ohjelmapalvelutuottajien puoleen. Vieraat hoidetaankin varmasti hyvin, mutta näkyykö yrityksemme ja asiamme myös oheisohjelmien aikana? Ammattitaitoiset ohjelmapalvelutuottajat osaavat kyllä edustaa heidät palkannutta isäntäyritystä, mutta entäpä sitten, kun heitä onkin useampi kuin yksi?

Vierailijaryhmän ohjelmassa on vaikkapa marjaretki kansallispuistoon, elämyksellinen päivällinen vanhassa kartanossa, retki paikalliselle tanssilavalle, käynti taidemuseossa, kamarimusiikkikonsertti, ilta rantasaunalla – ja jokaisella ohjelmalla on oma tuottajansa. Missä ihmeen välissä me ehdimme varmistaa, että he kaikki tuntevat meidät ja vierailun varsinaisen tarkoituksen tarpeeksi hyvin?

Team building in the forest

Tapahtuman järjestäminen on aikaa vievää puuhaa, ei siinä vilskeessä ole aikaa tutkia paikallista ohjelmapalvelutarjontaa, koordinoida ryhmän aikatauluja, etsiä sopivia kuljetusyhtiöitä ja vielä perehdyttää jokainen ohjelmapalvelutuottaja isäntäyrityksen toimintatapoihin ja periaatteisiin.

Ollos huoleton, FinnGurun Guest Care-projektipäällikkö valveill’ on!

Guest Care-palvelun tarkoitus on vapauttaa tapahtumajärjestäjä keskittymään varsinaiseen ydinosaamiseensa. FinnGuru nimeää tapahtumalle projektipäällikön, joka tutustuu isäntäyrityksen toimintaan hyvissä ajoin ennen vierailua. Tapahtuman järjestäjän tarvitsee siis asioida vain oman projektipäällikkönsä kanssa!

Projektipäällikkö suunnittelee vierailijaryhmälle vierailun asiasisältöä tukevan oheisohjelman, etsii sopivat ohjelmapalvelutuottajat koko maan kattavasta asiantuntijaverkostostamme ja perehdyttää heidät, rakentaa aikataulut, huolehtii kuljetukset ja pitää muutoinkin kaikki langat tukevasti käsissään. FinnGuru rakentaa oheisohjelman niin, että erilliset ohjelmapalvelut nivoutuvat yhtenäiseksi kokonaisuudeksi vierailun asiasisällön kanssa.

Kun vierailijat luulevat oheisohjelmien vetäjän olevan isäntäyrityksen palkkalistoilla, FinnGuru on onnistunut tehtävässään!

Guest Care-palvelun voi halutessaan tilata vain yhdelle vierailijaryhmälle, mutta tehokkaimmin palvelu toimii silloin, kun sitä käytetään pitemmällä aikajaksolla ja useammalle ryhmälle. Kun FinnGurun projektipäällikkö on kertaalleen perehdytetty isäntäyrityksen toimintatapoihin, kaikki vierailijaryhmät hoidetaan saman toimivan kaavan mukaan, takuuvarmasti.

*Guest Care-palvelusta löydät lisätietoja tämän linkin kautta. Otathan meihin yhteyttä, niin kerromme sinulle lisää!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.