”Apua! Yritysvieraat tulevat jo huomenna – mitä keksin?”
Monelle yritykselle vieraiden vastaanottaminen ja kokousjärjestelyt ovat arkea. Harvempi on tullut miettineeksi, mitä vieraat tekevät kokousajan ulkopuolella. Mitä jos antaisit sen puolen FinnGurun hoidettavaksi?
Guest Care-palvelu tarjoaa ratkaisun
Eikö olisi mukavaa, jos joku olisi vastaanottamassa vieraitasi jo lentokentällä ja saattaisi heidät turvallisesti ja vaivattomasti hotelliin? Samalla vieraat tapaisivat paikallisuuden asiantuntijan, joka kertoisi parhaat vinkit matkakohteen palveluista.
Hotellihuoneessa voisi olla tervetulotoivotusten lisäksi valmiina odottamassa etukäteen suunniteltu vapaa-ajan ohjelma ja kaikki varusteet, jotka onnistuneisiin elämyksiin tarvitaan.
Vieraalle voi myös sopia tapaamisen paikallisasiantuntijan kanssa vaikkapa hotellin aulaan. Tapaamisen tarkoituksena on esitellä paikalliset palvelut ja elämykset. Omatoimiselle vieraalle kerrotaan parhaasta tarjonnasta, joku toinen taas haluaa opastetut retket paikallisoppaan kanssa.
Avain parempaan kokoukseen
Kun vieraat ovat virkistyneet, myös kokoukset onnistuvat. Hyvään liikematkaan sisältyy muutakin kuin neuvottelut ja maistuvat kokouslounaat. Liikematkan voi myös yhdistää minilomaan.
Voit ulkoistaa yritysvieraista huolehtimisen FinnGurulle. Huolehdimme kokonaisvaltaisesti vieraidenne viihtyvyydestä. Suunnittelemme kiinnostavat, viihdyttävät ja rentouttavat ohjelmat, valitsemme parhaat palveluntarjoajat ja teemme varaukset. Tarvittaessa olemme myös paikan päällä varmistamassa, että kaikki sujuu niin kuin pitääkin.